وحیدی مطرح کرد؛
وزیر کشور بر اهمیت رونق تولید در کشور تاکید کرد و گفت: قطعاً پویایی مدیران در جامعه موجب اشتغال زایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 05 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، احمد وحیدی عصر امروز دوشنبه (۱۶ بهمن) در حاشیه بازدید و افتتاح چند پروژه‌ در شهرستان صحنه، اظهار کرد: هرجا که گام می‌گذاریم اگر حرکت وجود نداشته باشد همه گله دارند و در این مورد حق با آنهاست.

وی افزود: پویایی و حرکت رو به جلو یکی از مهم‌ترین هدف‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، در نتیجه به وضع موجود قانع نباشید و افق‌های بلند را دنبال کنید.

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش کنید که کار ایجاد کرده و فعالیت اقتصادی را همچنان گسترش دهید، اینکه تلاش برای کمک به هم‌وطنان و رونق تولید را دنبال کنیم نتیجه بسیار مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وحیدی عنوان کرد: ناامیدی محدود جامعه به وسیله تولید و اشتغال زایی و به دنبال آن تلاش صادقانه و همت ریشه‌کن می‌شود، مسئولان باید خدمت‌گذار و در خدمت مردم باشند.

وی تشریح کرد: شهرستان صحنه دارای جلوه زیبایی از وجود طیف‌های مختلف و در عین حال هماهنگی میان آنهاست و این از برکات انقلاب اسلامی است که این چنین همه را دور یکدیگر جمع می‌کند.

وی در پایان گفت: نیت و همت برای حرکت بسیار مهم است؛ همچنین باید در نظر داشته باشیم که در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم که حضور حداکثری مردم شهرستان صحنه را در این عرصه شاهد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار