معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت : تمرکز ما باید بر اجرای قانون رعایت اصل بی‌طرفی باشد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 05 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ هژبری افزود : در نشست آموزش بازرسین و سربازرسین شهرستان مهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بازرسی انتخابات رسالت بسیار جدی، سنگین و خطیری است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.

 وی افزود : لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی همه ماست و در این راستا باید همه کمک کنیم تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ باشد.

هژبری ادامه داد : به برکت انقلاب، از نظر جراحی مغز و اعصاب کودکان رتبه اول دنیا؛ در حوزه چشم پزشکی، اول خاورمیانه و در حوزه پیوند اعضا و همچنین سلول‌های بنیادین یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و این در حالی است که در هیچ کدام از این موارد، قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشته‌ایم.

وی  با بیان اینکه در ۲ سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: تمرکز ما در دولت سیزدهم بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و پروژه‌ای که از اعتبار کافی برخوردار نباشد، کلنگ زنی نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت : تلاش می‌کنیم در تحقق وعده‌هایمان صداقت داشته باشیم و هر جا که نتوانیم کاری انجام دهیم با صدای رسا به مردم اطلاع‌رسانی کنیم./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار