معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز انحصاری در ارائه محصولات لوازم خانگی توسط فروشگاه‌های بزرگ در کشور اثبات نشده است و شورای رقابت و شورای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 03 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا شاه‌میرزایی، معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره برخی گلایه‌هایی که از فروشگاه‌های بزرگ ارائه‌کننده لوازم خانگی در کشور در روزهای اخیر در رسانه‌ها منتشر شده است، اظهار کرد: وزارت صمت نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بازار در شرایط رقابتی و خارج از انحصار به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که در وزارت صمت همواره مدنظر قرار دارد، این است که شرایط عادلانه در ارائه و توزیع لوازم خانگی و تبلیغات آن در رسانه‌ها و بخش‌های دیگر مدنظر قرار گیرد و این امر به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با فعالیت فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی که در رسانه‌ها گفته می‌شود، سبب انحصار در بازار و تضعیف کسب و کارهای خرد شده‌اند، گفت: هنوز انحصاری در زمینه ارائه لوازم خانگی توسط فروشگاه‌های بزرگ اثبات نشده است و شورای رقابت و شورای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.

شاه‌میرزایی تصریح کرد: وزارت صمت به‌طور جدی حمایت از کسب و کارهای خرد را دنبال می‌کند و تلاش دارد تا شرایط عادلانه‌ای در فروش همه محصولات ازجمله لوازم خانگی در کشور برقرار شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار