نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا در پیامی فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 01 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا در پیامی فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر را تبریک گفت، متن حکم به شرح زیر است:

 

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر  

«دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران است».
رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

ایام ا... دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نماد تجلی حق طلبی و به ثمر نشستن خواست و ارده پولادین ملت غیور ایران و تربیت شدگان مکتب نورانی عاشورا در خلق حماسه ای بی نظیر و  ماندگار برای برون رفت از ظلمات حکومت ستمشاهی و رهایی از چنگال ابرجنایتکاران و طاغوت های زمان و استقرار نظامی مبتنی بر آموزه های مترقی دین مبین اسلام است.

در دهه مبارک فجر با طلوع خورشید پر فروغ انقلاب، خمینی کبیر در پهنه کشور، بارقه هایی از امید به استقلال، آزادی، حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دل مسلمانان زنده شد و برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان مردم این مرز و بوم به ثبت رسید.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور بوجود و دستاوردهای شگرفی در زمینه‌های مختلف پدید آمد و نام پر افتخار ایران در حوزه‌های پیشرفت علمی و صنعتی بلندآوازه شد.

جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با توکل و ایمان به نصرت الهی و با گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با هدایت و هوشمندی کم نظیر  ولی امر مسلمین در صیانت از اهداف و آرمانهای بلند انقلاب، درخشش آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و نهضتی امید بخش در سراسر جهان در حال شکل گیری است و در این شرایط حساس لازم است همه دوستداران انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه و با وحدت، همدلی، همبستگی و سعه صدر اهتمام بیشتری به کار و فعالیت و بخصوص حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات پیشرو داشته باشند. 

اینجانب در آغاز ایام ا... دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین سالروز فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران و همکاران خدوم و تلاشگر نیروگاه شهیدسلیمی نکا، تبریک وتهنیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت احدیت توفیق پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را برای همگان مسئلت دارم.

نوراله ادبی فیروزجائی
مدیرعامل

روابط عمومی نیروگاه شهیدسلیمی نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار