مدیر شعب بانک سینا منطقه آذربایجان‌شرقی و اردبیل گفت: طرح آفتاب بانک سینا شامل اعطای وام قرض‌الحسنه بانکی با سود صفر درصد است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا بالایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بانک سینا شعبه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بانک سینا به عنوان اولین بانک کشور در قالب طرح آفتاب وام قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد به جامعه هدف از جمله اقشار متوسط تا پایین جامعه اعطا می‌کند.

وی سقف این وام را ۳۰۰ میلیون تومان اعلان کرد و افزود: این تسهیلات به مشتریان حقیقی و حقوقی که افتتاح حساب قرض‌الحسنه انجام بدهند و از یک ماه تا ۱۲ ماه با حداقل ۵۰ هزار تومان سپرده گذاری کنند، بر اساس معدل حساب شخص، تعلق می‌گیرد.

مدیر شعب بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با پُر کردن فرم انتقال امتیاز وام اختصاص یافته خود را به اقوام درجه یک خود انتقال دهند.

بالایی عنوان کرد: کارفرمایان نیز می‌توانند امتیاز وام قرض الحسنه خود را به کارکنان خود انتقال دهند که لازمه این کار داشتن سه ماه بیمه تامین اجتماعی شخص دریافت کننده وام است.

وی گفت: دوره بازپرداخت این وام‌ها ۶ تا ۴۸ ماه است و براساس درخواست مشتری اقساط بندی انجام می‌شود و تضامین وام مربوطه نیز مطابق قوانین بانکی تا ۱۰۰ میلیون تومان یک و بالاتر از این مبلغ ۲ ضامن مورد نیاز است.

مدیر شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل یادآور شد: ۲۵ شعبه بانک سینا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل فعال است که از این تعداد سهم استان اردبیل ۶ شعبه بوده که ۳ شعبه آن در مرکز استان مستقر است.

بالایی اذعان کرد: ۱۰۰ درصد منابع بانک سینا در استان اردبیل به اعطای تسهیلات اختصاص یافته است که میانگین کشوری تسهیلات منابع بانک سینا در کشور ۷۶ و در استان آذربایجان شرقی ۸۲ درصد است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار