تابناک هرمزگان- رییس جمهور پنجشنبه و جمعه مهمان مردم هرمزگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 29 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// ۱۰۳۲ پروژه به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه‌های شاخصی از جمله ۲۲ بسته بزرگ و متفاوت برای افتتاح آماده شده که بسته دریایی آن شامل بهره برداری از بندر بوموسی، بندر سیریک، اسکله شماره ۲ پارسیان همچنین توسعه جاسک و بندرگوکسر و برق رسانی به بیش از ۶۱۰۰ هکتار مزارع میگو به بهره برداری می‌رسد.

توسعه ریلی استان هرمزگان به ویژه در پس‌کرانه بندرشهید رجایی، اصلاح فرآیندهای تجاری و تکمیل مطالعات اقتصادی جزایر جزو اولویت‌های استان در سفر رئیس جمهور است. در این دوره از سفر رئیس جمهور نیز بخش قابل توجهی از منابع در دو حوزه آبرسانی و راه دیده شده چنانچه آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا برای سال ۱۴۰۳ در اولویت قرار خواهد گرفت و منابع قابل توجهی نیز برای حل مشکل آب قشم تخصیص خواهد یافت‌.

در سفر ریاست جمهوری ۲۲ بسته بزرگ و متفاوت برای افتتاح آماده شده به عنوان مثال بسته دریایی آن شامل بهره برداری از بندر بوموسی، بندر سیریک، اسکله شماره ۲ پارسیان همچنین توسعه جاسک و بندرگوکسر و برق رسانی به بیش از ۶۱۰۰ هکتار مزارع میگو و واحدهای شناور سازی است.

 

برچسب ها: رئیس جمهور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار