مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: عمل به راهبرد اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین رکن در توسعه فراگیر کشور در نجات از وابستگی و توسعه پایدار است.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 20 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور عصر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران این بانک در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب خرید کالای ایرانی، اقدام بسیار مثبتی در حمایت از تولید داخلی و مصرف‌کننده ایرانی است.

وی تصریح کرد: این بانک در عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین در راستای توانمند‌سازی اقشار آسیب‌پذیر طرح‌های متنوعی را به مرحله اجرا گذاشته که با موفقیت در حال اجراست و ما خوشحالیم که توانستیم نقش خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان با برجسته خواندن نقش این بانک در اقتصاد مقاومتی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب‌های کارآفرینی به اقشار مختلف مردم را گامی مثبت در این روند ارزیابی کرد.

پاشاپور گفت: در دو سال گذشته بیش از 260 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از یک‌هزار و 800 نفر از هم استانی‌هایمان در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت شده و طی آن بسیاری از کارآفرینان و کارجویان توانسته‌اند با راه‌اندازی کارگاه‌ها و مراکز تولیدی کوچک و بزرگ در مسیر تولید و اشتغال قرار گیرند که این امر در نهایت به اشتغالزایی تعداد زیادی از هم استانی‌هایمان منجر شده است.

وی با اعلام آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات به همه اقشار، اصناف، واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی افزود: در سایه الطاف خداوند و اعتماد و همراهی بسیار خوب مشتریان این بانک، این فرصت در اختیار بانک قرار گرفته که تسهیلات مناسب به مقدار قابل توجهی پرداخت شود و این بانک آماده است در حال حاضر تا 500 میلیارد ریال تسهیلات و در ماه‌های آتی بیش از این مقدار را به متقاضیان پرداخت کند.

پاشاپور ‌‌با اشاره به اجرای طرح پرداخت تسهیلات برای خرید کالای ایرانی اضافه کرد: این طرح یکی از طرح‌های بنیادین و بسیار خوبی است که توسط بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به شعار حمایت از تولید داخلی برای اولین بار طراحی و اجرا می‌شود و بر این اساس کالاهای با کیفیت تولید‌کنندگان داخلی با نرخ پایین‌تر و به صورت اقساطی در اختیار مشتریان و متقاضیان خرید کالاها قرار می‌گیرد و در این طرح هم تولید‌کنندگان به راحتی به فروش محصولات خود می‌پردازند و هم مصرف‌کنندگان با شرایطی آسان‌تر نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز اقدام می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار