مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از ارسال بیش از یک میلیون پیامک مصرف بهینه برای مشترکین گاز کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 27 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ناصر حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۶۹۵ هزار مشترک گاز در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: در فصل زمستان طرح تشویقی برای مصرف بهینه گاز بکار گیری شده که در این طرح گازبهای پر مصرف‌ها با ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۴۷۰ هزار پیامک در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز برای مشترکین استان کرمانشاه ارسال شده است که از این تعداد یک میلیون و هفت هزار و ۹۸ پیامک برای عموم مشترکین خانگی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۳۵۴ هزار پیامک در سه مرحله برای مشترکین پر مصرف که مصرف گاز آنان در مدت مشابه سال قبل در پلکان هشتم به بالا بوده ارسال شده است.

حسینی تاکید کرد: در پی اجرای طرح تشویقی مصرف گاز مشترکینی که کاهش مصرف بین ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف گاز نسبت به سال گذشته داشته باشند علاوه بر کاهش هزینه گازبهای مصرفی مشمول پاداش تا سقف ۴۸۰ هزار تومان خواهند شد.

وی همچنین به اهمیت و ارزش انرژی گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: یک‌صد هزار و ۳۵۳ پیامک برای مشترکین ورزشی و تجاری و هشت هزار و ۵۴۹ پیامک ارسالی نیز مختص مشترکین اداری استان بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار