مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام؛
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : مساله ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری از اولویت‌های مهم کاری دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 24 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ الیاسی اظهار داشت : ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴ جلسه کارگروه اشتغال و ده‌ها جلسه رفع موانع تولید و کمیته استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه برگزار شده است،

وی افزود : اگر سال گذشته استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد در مقیاس ملی موفقیتی حاصل کرد نتیجه همراهی و همنوایی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل در حمایت از طرح‌های اشتغالزایی استان بوده است.

الیاسی ادامه داد : ظرفیت‌های خوب شهرستان چرداول در زمینه کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری زمینه را برای ایجاد اشتغال پایدار و موثر فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اعتبارات خوبی که دولت در تبصره ۱۸ قانون بودجه‌، مشاغل خانگی و منابع تکلیفی در اختیار دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی استان قرار داده فرصت مناسبی برای توسعه و بهبود فضای کسب و کار این شهرستان و دیگر شهرستانها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : سهم ثبت اشتغال شهرستان چرداول در سامانه ملی رصد اشتغال ۸۰۸ نفر در سال جاری است که تاکنون ۸۶۷ مورد ثبت اشتغال در این شهرستان انجام شده است.

الیاسی بیان کرد : میزان تعهد استان در ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد در سال جاری هشت هزار و ۸۵۹ ثبت اشتغال است که تاکنون ۱۲۱ درصد از این میزان محقق شده است./ع

 

 بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار