رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: با همکاری بنیاد علوی و بنیاد مسکن، ۳۵ واحد مسکن محرومان در شهرستان خلخال تکمیل و در گرامیداشت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 23 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل. غلامرضا مظلومی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تفاهمنامه‌ها تنها ساخت ۵ واحد در حال انجام است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را نیز به سرانجام رسانده و به تعهدات خود به صورت ۱۰۰ درصد عمل کنیم.

وی افزود: لوله کشی گاز برای خانواده‌های نیازمند را در ایام سرد زمستان ضروری است و بر اساس پیگیری‌های انجام شده گاز رسانی با اولویت مناطق سردسیر و روستایی در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال تصریح کرد: ۶۲۴ نفر مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از ۶۲ میلیارد تومان منابع تاکنون ۳۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مظلومی عنوان کرد: تسهیلات برای ۱۶۳ مورد درخواست اشتغال پرداخت شده است که ۱۷ میلیارد تومان از منابع امداد و بانک‌ها برای این طرح‌ها مساعدت شده است.

وی بیان کرد: عمده طرح‌های اشتغالزایی کمیته­ امداد خلخال به تعداد ۹۶ مورد متقاضی به بانک ملی معرفی شده که پرداختی این بانک بسیار پائین بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال تشریح کرد: در بحث خودکفایی از ۱۲۰ مورد تعهد امسال شهرستان ۳۵ مورد تحقق یافته و تلاش بر این است تا سایر تعهدات در سه ماه پایانی انجام شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار