بیش از 35 هزار و 500 متقاضی دارای شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 20 January 2024

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، بیش از ۴۵۰ هزار نفر، متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در استان اصفهان بودند که پس از پالایش و بررسی بیش از ۱۵۳ هزار متقاضی، دارای شرایط فعال شناخته شدند.
علیرضا قاری‌قرآن افزود: از این تعداد برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی در بانک افتتاح حساب شده است که بیش از ۳۵ هزار نفر از این متقاضیان به طرح‌ها اختصاص یافتند.
وی گفت: از مجموع متقاضیان دارای شرایط بیش از ۶۶ هزار و ۹۰۰ نفر، دارای شرایط فعال شهر‌های جدید استان و بیش از ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر، متقاضیان دارای شرایط شهر‌های بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در شهر‌های استان اصفهان تا کنون تعداد بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است گفت: براساس این طرح‌ها در مجموع بیش از ۳۹ هزار واحد در این طرح‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود.
قاری قرآن افزود: قرارداد با سازنده برای بیش از ۳۷ هزار و ۷۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است، همچنین با پیگیری‌های بعمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی بیش از ۲۹ هزار واحد دریافت شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر فونداسیون بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد پایان یافته که بیش از هفت هزار و ۶۰۰ واحد آن در مرحله انجام اسکلت و سقف بوده وسفت کاری بیش از یک هزار واحد هم تمام شده است.
وی افزود:در طرح نهضت ملی مسکن برنامه استان اصفهان برای ۴ سال، ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد مسکونی است که ۴۰ هزار واحد آن، روستایی پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار