رئیس فدراسیون ورزش‌های خاص و پیوند اعضا وضعیت مطلوب را فعالیت ورزشی بیش از ۵۰ درصد از بیماران دانست و گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار ورزشکار در این فدراسیون ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 17 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، فاطمه هاشمی، رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی این هیات در استان زنجان موفقیت‌های کسب شده برای ورزشکاران خاص و پیوند اعضا را بیانگر انجام کار و تلاش دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ تا ۱۲ هزار ورزشکار در ذیل این فدراسیون فعال هستند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا وضعیت مطلوب برای فدراسیون را فعالیت بیش از ۵۰ درصد بیماران خاص و پیوند در ورزش دانست و افزود: ضمن تلاش برای همگانی کردن ورزش در بین این بیماران، باید برای ورزش قهرمانی با هدف انگیزه‌بخشی هم باید تلاش شود.
وی بر لزوم معرفی ورزشکاران قهرمان در بین بیماران خاص در رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: فدراسیون و هیات‌ها در این بین ابزاری برای سوق این افراد به سمت ورزش عمل می‌کند.
هاشمی با تشریح اقدامات انجام شده برای آغاز فعالیت فدراسیون ورزش‌های خاص و پیوند اعضا گفت: فعالیت بنیاد بیماران خاص به‌عنوان یک نهاد غیردولتی باهدف کمک به کاهش مشکلات این بیماران از سال ۷۵ آغاز شد و با تلاش‌های فراوان در سال ۸۴ تبدیل به فدراسیون شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار