کد خبر: ۱۱۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 19 October 2015
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: ضریح مقدس حبیب‌بن مظاهر توسط مردم البرز طی 2 سال و نیم تلاش شبانه روزی تلاشگران آماده شده و به‌زودی به عراق اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیز اکبریان در حاشیه همایش یاوران حسینی که امروز با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلی کرج برگزار شد، با اشاره به ساخت ضریح حبیب‌بن مظاهر در کرج، اظهار داشت: این حرکت قابل تحسین که توسط مردم انجام می‌شود، ادامه دارد.

وی افزود: اکنون شاهد آن هستیم برای بازسازی عتبات عالیات در کشور دیگری، ضریح مقدس حبیب‌بن مظاهر توسط مردم البرز طی 2.5 سال تلاش شبانه روزی به وسیله تلاشگران این استان که افتخار می‌آفرینند آماده و به زودی به کشور عراق منتقل می‌شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس با بیان اینکه در تمامی مراحل مردم ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان داده‌اند، تصریح کرد: وجود هیئت‌ها، تکیه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، مساجد و سیاه‌پوش‌کردن خیابان‌ها امری است که به مردم دستور داده نشده و بخشنامه نیست و تنها عنایت خداوند و عشق به اهل بیت(ع) است که توسط مردم استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی دانشگاهیان از میدان توحید تا مصلی گفت: این پیاده‌روی براین اساس انجام شد تا نشان داده شود امروز قشر فرهنگی، استاد، دانشجو و روشنفکر خادم امام حسین(ع) هستند و علم و شناخت مسئولیت ما را در این زمینه افزایش می‌دهد.

اکبریان تاکید کرد: نوکری اهل بیت و امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که به شخص خاصی تعلق ندارد و هر انسانی در هر جایگاهی می‌تواند این افتخار را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار