مدیر کل صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل در فعالیت نانوایی‌ها اندیشیده شده است و تیم‌های بازرسی این اداره کل بر روند فعالیت آن‌ها به‌صورت مستمر نظارت دارند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 15 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و با همکاری اتحادیه صنفی ذی‌ربط تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل در فعالیت نانوایی‌ها اندیشیده شده است و تیم‌های بازرسی این اداره کل بر روند فعالیت آن‌ها به‌صورت مستمر نظارت دارند.

وی افزود: با توجه به بارش رحمت الهی، متصدیان نانوایی‌ها در سطح استان بایستی مراتبی اتخاد کنند تا با رعایت ساعات پخت در شیفت صبح و عصر، برابر برنامه تعیین شده پخت و نسبت به عرضه نان به مصرف کنندگان اقدام شود و در غیر این‌صورت با احصای موارد از CIS ضمن برخورد تعزیزی با متخلفان، با کسر سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطر نشان کرد: اغلب نانوایی‌های استان در حال فعالیت بوده و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موارد را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگوی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت موضوع را بررسی کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار