جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : یکی از رسالت های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و امید آفرینی در سطح جامعه است.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 11 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار کریمیان افزود :  امروز دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه ای با اهداف خاص، به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران و اسلامی و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

وی بیان داشت :  یک رسانه قوی بایستی بر فضای بمباران خبری از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی احاطه داشته باشد، رسانه باید با هدف باشد چرا که بر افکار، رفتار و منش جامعه موثر است.

سردار کریمیان ادامه داد : محتواهایی که منتشر می شود باید مورد بررسی و رصد قرار گیرد و اصحاب رسانه با حضور میدانی نقش مهمی در راستای ایجاد آرامش در جامعه با انتشار اخبار صحیح دارند که جنگ رسانه ای دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد : حضور رسانه ها و تولید محتوا بایستی به هنگام و به اندازه باشد، این رسالت می تواند در جنگ روایت ها بسیار تأثیرگذار باشد چرا که امروز، جنگ، جنگ روایت هاست و با اقدام به موقع رسانه های کشور بسیاری اهداف شوم رسانه های دشمن به سنک خواهد خورد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد : انتخابات نمود مردم‌سالاری نظام اسلامی در سطح جهان است، دشمن تلاش می کند که انتخابات را به چالش بکشد و رسانه ها نقش مهمی در راستای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای دارند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار