رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام؛
رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت : رسانه ها در حال حاضر جز اقشار آسیب پذیرجامعه خصوصا از جهت مسائل اقتصادی هستند و بیش از ۹۰ درصد از اصحاب رسانه فاقد شغل هستند.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 12 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی نظری افزود :  انتظار ما این بود که در این دولت کسانی که چه در حیطه قلم و چه در حیطه مدیریتی توانمند هستند و با عمق مسائل اجتماعی آشنایی داشتند، بکارگیری شوند اما واقعیت این است که کم لطفی شد و خارج از سیستم مدیریتی، اگر مدیران ما به رسانه هایی که ریشه داشتند، وزن داشتند، دلسوز و توانمند بودند توجه می کردند، در سیستم مدیریتی می‌توانستند موفق تر باشند.

وی بیان داشت : امسال ۲ کار به صورت فاخر انجام شد. یکی جشنواره ابوذر بود که نهمین سال برگزاری آن است و دیگری جام رسانه ای امید بود که بازهم حضور دوستان رسانه نشان داد که رسانه ها همیشه پویا و زنده هستند و بیش از ۲۰ تیم رسانه ای با هدف تبیین دستاوردهای نظام که جزو دغدغه های مقام معظم رهبری بودند، تشکیل شد.

علی نظری ادامه داد :  تنها فردی که در طول سال بیشترین وقت خود را برای اصحاب رسانه گذاشته است و عملا با این قشر رفیق بوده است، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان بود که بسیار تلاش کردند که قدردان اصحاب رسانه باشند. در صورتی که باید مدیران و مجموعه های دیگر این کار را انجام می‌دادند.و شما آنچه که در گفتار عنوان داشتید که با رسانه ها رفیق هستید را در عمل انجام دادید.

 ما همیشه مشتاق شنیدن نقدها بودیم و ای کاش توان سازمان رسانه به حدی بود که می توانستیم بیشتر در خدمت همکاران باشیم. /ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار