معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب و عضو هیات عامل بانک کشاورزی کشور گفت: مبلغ ۱۵۰ همت بابت مطالبات کشاورزان و گندک کاران برای خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ 04 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "الله داد محمدی مفرد" روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی بانک کشاورزی پرداخت مطالبات کشاورزان بوده که این اولویت با تامین منابع مالی در همه استان‌ها به کشاورزان پرداخت شده است.

قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری به کیلویی ۱۵ هزار تومان رسید و حجم گندم خریداری شده نیز از هفت به ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تن افزایش یافت.

پرداخت ۱۰ همت تسهیلات تبصره ۱۸

وی بیان کرد: ۱۰ همت تسهیلات از محل اعتبار بند الف تبصره ۱۸ از سوی شعب بانک کشاورزی سراسر کشور پرداخت شد.

پرداخت ۱۵۰ همت به گندم کاران کشور

محمدی مفرد تصریح کرد: این میزان تسهیلات در جهت مدیریت صحیح تسهیلات با توجه به شرایط اقتصادی از طرف دولت و بانک کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس بند الف تبصره ۱۸، قانون بودجه به دولت اجازه داده می‌شود برای مردمی شدن اقتصاد، حداکثرسازی مشارکت اقتصادی، بهره‌گیری موثر از ظرفیت‌های عظیم جمعیت فعال کشور و برای بهره‌برداری موثر از مزیت‌های نسبی و رقابتی مناطق در پهنه سرزمینی ایران اسلامی، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها به ایجاد اشتغال پایدار و جدید منجر شود.

این تبصره به سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان فرصت می‌دهد تا ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایدار در منطقه و شناسایی استعداد‌ها و قابلیت‌های مناطق، از طریق حمایت‌های نهادی، اعتباری، آموزشی و اجرایی، اقدامات مصرح در ذیل این تبصره را بر اساس سیاست‌های مصوب شورای عالی اشتغال انجام دهند.

این تسهیلات در قالب ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه در گردش با سقف متناسب و سود ۱۲ درصدی است.

۹۰ درصد تعهدات بانک کشاورزی در خصوص فرزندآوری و ازدواج عملی شد

وی به میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۰ درصد تسهیلات ازدواج و فرزند اوری سهم بانک کشاورزی پرداخت شده است.

پنج همت برای تامین میوه شب عید

محمدی مفرد با اشاره به تامین پنج همت (هزار میلیارد تومان) منابع مالی میوه شب عید تصریح کرد: منابع مالی برای تامین میوه شب عید در تعدادی از استان‌ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده پرداخت تسهیلات میوه شب عید با روند خوبی در حال انجام است.

معاون بانک کشاورزی کشور برای معرفی سرپرست جدید مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به این استان سفر کرده است

حسین نیکمرام اصل به عنوان سرپرست جدید امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار