اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان دبیرخانه کشوری چهل و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری (جشنواره فردا) برگزیده شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 31 December 2023

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همه ساله باهدف تربیت هنری و زیبایی‌شناسی دانش‌آموزان با رویکرد مدرسه محوری و گسترش فعالیت‌های پرورشی در مدرسه، جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان را برگزار می‌کند که امسال دبیرخانه چهل و دومین دوره این مسابقات به استان اصفهان واگذار شده است.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در این دوره از مسابقات برای ارتقای کیفی جشنواره افزود: در این دوره از جشنواره فردا برای دانش‌آموز محوری و تقویت فعالیت‌های گروهی در مدارس و با درنظرگرفتن تغییر جدول زمان‌بندی جشنواره مقرر شده هفته فرهنگ و هنر از ۷ تا ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مدارس، در نظر گرفته شود و با خلاقیت و هنرنمایی دانش‌آموزان، مشارکت برون دستگاهی و حضور پررنگ اولیا و همکاران مدرسه، توانمندی‌های دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: تمامی دانش‌آموزان می‌توانند از ۳۰ آذر ماه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه my.medu.ir در چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا ثبت نام کنند و در یکی ازموضوعات مکتب حاج قاسم، فردای بدون استکبار، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رفیق شهیدم، اربعین و یا موضوع آزاد به خلق اثر بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزاری اختتامیه رشته‌های هنر‌های آوایی و هنر‌های دستی و تجسمی در استان اصفهان را در راستای ارتقای کیفی این دوره از مسابقات بر شمرد و گفت: اختتامیه هنر‌های آوایی و هنر‌های دستی و تجسمی در شهر اصفهان و تاریخ ۱۷ تا ۲۵ شهریور برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر چهل و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، فردا دوشنبه ۱۱ دی‌ماه در محل عمارت چهلستون اصفهان برگزار و به‌صورت زنده از شبکه شاد پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار