استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی امروز در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار با ادای احترام به ساحت شهدا خصوصا شهدای خط مقدم مبارزه با استکبار اظهارداشت: مردم غزه با حداقل و نبود امکانات ایستادگی می‌کنند که برای این مقاومت سر تعظیم فرود می‌آورم ایستادگی که بنیانگذار آن سردار سلیمانی بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 03 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مهم نیست کجا و در چه شرایطی زندگی کنیم بر اهمیت تلاش هدفمندانه و اعتقاد به درستی هدف، صحه گذاشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: در جامعه اسلامی علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌های داخلی و مسائلی که از ناحیه دشمنان و معاندین به جامعه تزریق می‌شود، تلاش‌ها و فعالیت‌ها نتیجه بخش است که نتیجه آن این استقامت‌هاست که متاثر از نظام مقدس اسلامی است.

نظری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتش در تقابل با دنیای استکبار است و رویارویی حق و باطل است،افزود: این توقع که روزی بتوانیم با استکبار نشسته و تعامل کنیم توهمی بیش نیست چرا که هیچ‌گاه حق در برابر باطل نمی‌تواند قرار بگیرد پس این مبارزه مستمر و طولانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مبارزه با استکبار در همه عرصه‌ها و میادین به ویژه در حوزه زنان است،گفت:دشمن در حوزه زنان نیز در مقاطع و به شیوه‌های مختلف برنامه داشته است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زمانی جامعه زنان و نقش آنان در رابطه با نهضت امام و جریان انقلاب موضوعیت پیدا می‌کند که بدانیم در آن تاریخ و شرایط قبل از انقلاب زنان و مادران چه ایستادگی‌ها و از خودگذشتگی‌ها کردند.

نظری با بیان اینکه اگر چه توطئه های دشمن امروز زیاد شده اما آموزش‌ها و بصیرت‌ها نیز ارتقا یافته، اضافه کرد: حضور زنان عفیف در طول انقلاب اسلامی با رهبری امام نقش اساسی در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی داشت.

وی با بیان اینکه زنان زمان انقلاب بیسواد یا کم سواد اما بصیر بودند بر اهمیت بصیرت افزایی و بینش بین بانوان صحه گذاشت و گفت: امام با تکیه بر این بصیرت توانست مردم را بسیج کند و با تکیه بر اهداف معنوی، نه مادی با وجود همه گرفتاری‌ها به مقصود برسد.

استاندار خراسان رضوی،حضور زنان و همگام کردن خانواده با اهداف انقلاب را دو مولفه موثر در انقلاب اسلامی قلمداد کرد و تاکیدکرد:تابلوهای مصداقی و عملی حضور عفیفانه زنان در عرصه های مختلف مهمترین تابلوهای مصداقی انقلاب اسلامی و این نظام مقدس است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور عفیفانه زنان در جامعه گریزی به وضعیت بدحجابی و بی حجابی زد و عنوان کرد: ما معتقدیم بسیاری از از موضوعات مربوط به خانواده است و زنان به زیبایی می‌توانند در راستای رفع آن تلاش کنند.

نظری با بیان اینکه دشمن در صدد درگیر کرد ما و در تقابل هم قرار دادن ما درون جامعه است به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشف حجاب یک حرام سیاسی است اشاره کرد و افزود: این تعبیر مفهوم بلندی دارد و مسئله فردی نیست چرا که هر اقدامی در این زمینه حتما عقبه خواهد داشت که هوشیاری نسبت به موضوع را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه بی حجابی و با حجابی مطرح نیست بلکه بحث هدف دشمن و عقبه و امتداد این بازی سیاسی است؛ گفت: باید بدانیم پشت این بازی چه کسانی با چه اهدافی هستند که این روشنگری باعث می‌شود حتی بسیاری از آنانکه بی حجابی می‌کنند از اقدام خود بازگردند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید توطئه‌های دشمنان را که متناسب با شرایط پیچیده می‌شود شناخته و نسبت به آن بصیر شویم تاکید کرد: مکلف هستیم در این وادی هوشیارانه عمل کنیم و با تدبیر باشیم تا نقشه‌های شوم دشمن خنثی شود.

به اذعان وی، باید خط مبارزه را دنبال کنیم و خسته نشویم چون تا روزی که حق و باطل هست این مبارزه ادامه دارد.

نظری گریزی به مشکلات حوزه خانواده زد و آمار طلاق در این آستان را نگران کننده دانست و گفت: ریشه بسیاری از مشکلات در خانواده است که در این زمینه باید با تشکیل خانواده پایدار، تحکیم بنیان خانواده و حفظ آن و درمان آفات احتمالی برنامه داشته باشیم که پرچمداری این حوزه بلا استفاده از ظرفیت‌های علمی و عملی زنان بر عهده این قشر است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار