گردهمایی گزینشگران دستگاه های اجرایی استان مازندران - دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری
آیت الله محمدی لائینی ضمن تبریک ولادت امام راحل و یادآوری خاطره سردار سلیمانی، شهید فخری زاده، سید رضی موسوی و شهدای این ایام، خاطرنشان کرد: و اما درباره "گزینش" باید بگوئیم که یک معبر بسیار مهمی است برای اینکه ناصالحان وارد این حوزه نشوند.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 03 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای داشتن گزینش صحیح باید گزینش‌گران درستی داشته باشیم، مهم‌تر بعد از گزینش آن است که صالحان تبدیل به غیرصالحان نشوند، الان در برخی از نهادها خط اصیل انقلاب منزوی و مظلوم است و باید این را باور کنیم.


بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گردهمایی گزینش‌گران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران که در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، ضمن تبریک روز زن و مادر با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به همین مناسبت، اظهار کرد: اگر حِلم در چهره مردی ظاهر می‌شد آن شخص علی (ع)، اگر تمام فضیلت‌ها در قالب یک شخص مشخص می‌شد آن شخص امام حسن (ع)، اگر تمام حیا در قالب یک صورت متصور می‌شد آن می‌شد حسین (ع) و اگر تمام حُسن و زیبایی در قالب یک هیاتی مجسم می‌شد فاطمه (س) می‌شد‌.

وی افزود: حضرت فاطمه سلام الله علیها از همه افراد روی زمین از نظر عنصر و ریشه، والدین، شرافت و کرامت بهترین است، یک چنین بانویی شده الگوی مردان و الگوی همه زنان، همه امامان ما این حضرت را الگوی خود می‌دانند، روز تولدش شده روز مادر و زن که جای مباهات و افتخار است.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تبریک ولادت امام راحل و یادآوری خاطره سردار سلیمانی، شهید فخری زاده، سید رضی موسوی و شهدای این ایام، خاطرنشان کرد: و اما درباره "گزینش" باید بگوئیم که یک معبر بسیار مهمی است برای اینکه ناصالحان وارد این حوزه نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه این پُست ها و نهادها همه امانت است، گفت: این نظام نیاز به تشکیلات اداری دارد و تمام تشکیلاتش خانواده این نظام مقدس هستند، به فردی که می‌خواهید در مصاحبه رای مثبت بدهید به این فکر کنید که برای خواستگاری به خانه شما آمده و بعد انتخابش کنید.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه برای داشتن گزینش صحیح باید گزینش‌گران درستی داشته باشیم، تصریح کرد: مهم‌تر بعد از گزینش آن است که صالحان تبدیل به غیرصالحان نشوند، الان در برخی از نهادها و دستگاه ها خط اصیل انقلاب منزوی و مظلوم است و باید این را باور کنیم.

این مسئول اعلام کرد: گزینش یکی از کلیدهایی است که خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم، انسان باید احساس مسئولیت داشته باشد چرا که در روز قیامت پاسخگوی عملکرد خود در جریان مسئولیت است، اگر پذیرش و عدم پذیرش براساس سلایق باشد باید جوابگوی کل جمعیت ایران باشد، البته خطای غیرعمد انسانی همه جا هست، حرف گزینش‌ها باید مورد قبول دستگاه‌های دیگر هم واقع شود، واقعا نماز و حجاب یکی از مهمترین شاخصه‌های سلامت است‌ برای ما هم ظواهر و هم باطن مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار