فرماندار رودسر:
فرماندار رودسر گفت: پروژه رینگ 24 متری رودسر باید اجرایی شود و لذا راهداری و محیط زیست و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و شهرداری و... با همفکری این مسیر را بازگشایی کنند
کد خبر: ۱۱۴۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 03 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد حیدری امروز، 12 دی ماه در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر رودسر، با اشاره به تعامل و هماهنگی و همکاری همه جانبه و خوب مدیریت شهری، اظهار کرد: به دنبال پیشبرد اهداف جهت توسعه و آبادانی شهر رودسر و حل و فصل مسائل و مشکلات شهری و طراحی شیوه های جدید از همکاری های بین بخشی هستیم.
وی شهر و شهروند را دو مقوله اصلی در مدیریت شهری دانست و افزود: شهر و شهروند لازم و ملزوم هم هستند و ارتباط تنگاتنگ دارند، زیرا شهر یک پدیده زنده است و در دل شهر زنده، شهروندان زندگی می کنند.
فرماندار رودسر با بیان اینکه مدیریت شهری الزام به خدمت دارد، تصریح کرد: برای شهری با این قدمت و تمدن و تاریخ باید حداقل رفاهیات شهری را فراهم کنیم.
حیدری، قانون شهرداری ها را یکی از مترقی ترین و پایدارترین و مستقل ترین و پرنفوذترین قانون ها دانست و اضافه کرد: مدیریت شهری بر همه مدیریت ها اولی بوده و شهردار محور است لذا یکی از حقوق مهم شهر و شهروندان اجرای پروژه های شهری جهت ایجاد تحول در خدمت رسانی است.
وی یکی از الگوهای مهم در بافت های شهری را برخورداری از معابر و گذرگاه ها و خیابان های آزاد دانست و تاکید کرد: یکی از اصول اولیه شهرسازی، باز بودن همه خیابان ها و کوچه ها و معابر اصلی و فرعی است و نباید بن بست داشته باشیم.
فرماندار رودسر، یکی از آثار مسیرهای آزاد شهری را در حوادث غیر مترقبه و بحران ها دانست و متذکر شد: اعتبارات خوبی در ستاد بازآفرینی شهری تعریف شده و شهر رودسر در سال جاری سه پروژه بازآفرینی دارد و برای سال آینده نیز پروژه های جدیدی را تعریف خواهیم کرد.
وی تولید درآمد در کنار ارتقای زیبایی شهر را از جمله دستاوردهای بازآفرینی دانست و تصریح کرد: بافت فرسوده موجب شده از بازارهای مدرن بی بهره باشیم و پراکندگی واحدهای صنفی و مغازه ها، نارضایتی های اجتماعی را تشدید کرده است.
حیدری، شفافیت و قانون مداری را اصل اول دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: پروژه رینگ 24 متری رودسر باید اجرایی شود و لذا راهداری و محیط زیست و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و شهرداری و... با همفکری این مسیر را بازگشایی کنند.
فرماندار رودسر همچنین بر بازگشایی جاده ساحلی و تداوم اجرای روشنایی در ساحل تاکید کرد و گفت: پسماند به ابرچالش گیلان تبدیل شده و باید از مشارکت مردم شهرستان برای حل این معضل استفاده کنیم و زباله ها را به مرکز استان نبریم؛ البته اگر تفکیک زباله از مبدا را فرهنگ سازی کنیم، به نتایج بهتری خواهیم رسید، زیرا مردم همیشه عملکرد بهتری دارد و می توانند در مدیریت پسماند پیشرو باشند.
وی در پایان به انتخابات 11 اسفندماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری، جلب رضایت مردم است و لذا همه مدیران و دستگاه های دولتی کمک کنند تا این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی را به سرانجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار