دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده و کارشناس مسائل فلسطین گفت: بازخوانی حماسه جوانان فلسطینی با عنوان «طوفان الاقصی» و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی َظرفیت ویژه ای برای نشر و ترویج مجاهدت و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 02 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، علیرضا کمیلی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی حماسه تاریخی مقاومت غزه «طوفان الاقصی» در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعدگرگانی اظهارکرد: یکی از برکات ویژه طوفان الاقصی مفاهیم ذهنی بسیاری از جمله ایثار و جهاد را برای نسل امروز جامعه اسلامی ملموس‌تر کرد.

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده و کارشناس مسائل فلسطین افزود: جوامعی همچون غزه و یمن با عزت، جهاد و شهادت زندگی می‌کنند و برای شبکه‌های معاند غیرقابل تحلیل بوده و بی شک عقل نمی‌تواند آن را تحلیل کند.

وی بیان کرد: در هیچ زمانی به این روشنی ماهیت خشن تمدن غربی ترجمه نشده بود و مردم دنیا به صورت آشکار جنایات را می‌بینند، همه دنیا آتش بس خواسته، ولی آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند.

کمیلی گفت: غزه امروز نقطه عطف تاریخ بوده و فداکاری و ایثار را به جهانیان نشان داده است.

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده و کارشناس مسائل فلسطین تأکید کرد: بازخوانی و تبیین حماسه جوانان فلسطینی با عنوان عملیات «طوفان الاقصی» و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی َظرفیت ویژه‌ای برای نشر و ترویج مجاهدت و ایثار در جامعه امروز است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار