شهردار زنجان با بیان اینکه اجلاسیه سراسری نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از روسای قوای سه گانه و به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ریاست جمهوری در سفر به استان زنجان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 01 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رویداد مهمی را در استان زنجان طی روز‌های آتی شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: سی‌امین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی زنجان در اواسط دی‌ماه برگزار خواهد شد.

شهردار زنجان افزود: پایتخت شور و شعور حسینی افتخار میزبانی این برنامه عظیم و یکی از مهمترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی را دارد که اتفاق مبارکی برای شهرمان به شمار می‌رود.
وی از آمادگی مجموعه شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز در زنجان خبر داد و افزود: قطعاً همه همکاران شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولین و همراه با این رویداد وظایف خودشان را انجام خواهند داد.

فیروزفر با بیان اینکه اجلاسیه سراسری نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از روسای قوای سه گانه و به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ریاست جمهوری در سفر به استان زنجان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

شهردار زنجان به برگزاری جلسات متعددی با ستاد اقامه نماز در راستای اجرای این اجلاسیه در زنجان اشاره کرد و گفت: تصمیمات خوبی در این جلسات اتخاذ شده است و علاوه بر آن با محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح‌های فاخر هنری با موضوع نماز که در قالب دیوار‌نگاره، استند، بیلبورد و عرشه‌های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس‌هایی با موضوع اقامه نماز به صورت جدی صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه نخستین طرح دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر با موضوع نماز و محوریت نسل نو اکران خواهد شد، تصریح کرد: معاونت خدمات شهری با فراهم کردن مقدمات و نیاز‌های اساسی مثل پارکینگ تکمیل فضای سبز و سایر خدمات مورد نیاز در آماده سازی مصلا با استفاده از ماشین آلات و تامین نیروی انسانی لازم به میدان آمده است و با تمام امکانات آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز است.

فیروزفر به مشارکت شهرداری زنجان در اجرای نمایش بزرگ «آواز پرجبرئیل» در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان اشاره کرد و گفت: در این نمایش که با حضور جمع کثیری از هنرمندان استان زنجان از چهارم تا ۱۴ دی ماه در حال اجراست؛ صحنه‌های زیبایی از نماز و عبادت برای مخاطبین به نمایش درآمده است.

شهردار زنجان با اشاره به اجرای طرح «عهدواره به رنگ قنوت» در مدارس استان زنجان تصریح کرد: در این طرح که در ۴۰ مدرسه استان زنجان به اجرا درآمد اساتید تخصصی نماز از قم دانش‌آموزان را با فلسفه نماز آشنا کردند

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار