نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا به مناسبت 9 دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا، متن پیام به شرح ذیل است: 

 

صدور پیام تبریک مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به مناسبت ۹ دی  

حماسه(9 دی) تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

همكاران محترم:

نهم دیماه 1388، سالروز حماسه آفرینی مردم با بصیرت ایران در حفظ اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی است که تصویری عزتمند و غرور‌آفرین از اراده‌های استوار مردم با عظمت ایران در صیانت از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب را به منصه ظهور رساند.

حماسه ماندگار نهم دی ماه، نماد هوشمندی، دشمن شناسی، عزت طلبی، استقلال خواهی و شکوه ملتی است که با بصیرت، اقتدار و غیرت دینی خود برای حفظ و حراست از ارزش های خود همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه، توطئه های کور دشمنان را نقش برآب کردند و امید واهی آنان را به یأس تبدیل کردند. 

مردم نستوه، غیور و انقلابی ایران در یوم ا... نهم دی با خلق یک رویداد ملی برگرفته از هویت دینی و اسلامی خود، حماسه بزرگ و جاودان دیگری آفریدند و وحدت و انسجام ملی و نیز پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمانهای اصیل انقلاب و در رأس آن دلدادگی به ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود به ثبت رساندند که بیگمان در حافظه تاریخ سیاسی ملت ایران درخشان خواهد ماند.

در پایان ضمن گرامیداشت یوم ا...9 دی « روز بصیرت و میثاق امت با ولایت »، بر وفاداری خود به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تأکید می‌نماییم. 

نوراله ادبی فیروزجائی
  مدیرعامل

روابط عمومی نیروگاه شهیدسلیمی نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار