آیت الله مجتهد شبستری :
آیت الله محسن مجتهد شبستری، اشاره کردند: دشمن متوجه شده است که آن چیزی که موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و ثبات آن است، همین باور ها، اعتقادات و اخلاقیات مرد است و به همین جهت به دنبال تهاجم قرهنگی و اقتصادی رفته است.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 19 October 2015
به گزارش تابناک تبریز؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، اظهار داشتند: انقلاب ما صبغه فرهنگی دارد که بر سایر مسایل و صبغه ها غلبه دارد .

ایشان، افزودند: بعد از انقلاب اسلامی، تحولاتی در جامعه به وجود آمده است که قابل مقایسه با رژیم منحوس گذشته نیست. در رژیم گذشته، دستور اربابان و استکبار این بود تا اقداماتی در جهت ترویج بی بند و باری صورت گیرد.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی، افزودند: امام خمینی(ره) در خصوص انقلاب اسلامی ایران، می فرماید: بزرگترین اثر انقلاب تحول فکری و فرهنگی بود که در جامعه به وجود آمد.

ایشان، اشاره کردند: دشمن متوجه شده است که آن چیزی که موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و ثبات آن است، همین باور ها، اعتقادات و اخلاقیات مرد است و به همین جهت به دنبال تهاجم قرهنگی و اقتصادی رفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزودند: دشمنان، خوشبختانه از تهاجم اقتصادی نتیجه ای نگرفتند اما به دنبال تهاجم فرهنگی و گسترش آن هستند تا آن بلایی را که سر اندلس(اسپانیای فعلی) آوردند را سر ایران بیاورند.

ایشان، افزودند: دشمن در اندلس، جوانان را به راه های منحرف کشاند و با ترویج فساد و بی بند باری، موفق شد تا یک کشور متمدن اسلامی را منحرف کرده و دین آن ها را بگیرد.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری، افزودند: بیشترین آسیب هجمه های فرهنگی متوجه جوانان است، دشمن به دنبال استحاله فرهنگی در میان نسل جوان است. باید جلوی آن را گرفت و این کار نمی شود مگر با کار فرهنگی. باید کار کرد.

ایشان، افزودند: دشمن به آن کسی که یک عمر عابد و زاهد بوده است امیدی ندارد و به دنبال گمراه کردن جوانان از مسیر اسلام و انقلاب است. چرا که آینده کشور به دست جوانان است.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی، افزودند: دانشجویان ما، باید بیش از پیش به معنویت و مسائل اخلاقی توجه کنند و نسبت به مکاتیب الحادی و گمراه کننده ای که شعار جدایی دین از سیاست و … سر می دهد، بیدار و بصیر باشند تا گرفتار نشوند.

ایشان، اضافه کردند: اجرای همایش های حجاب و عفاف اگر به صورت علمی و تخصصی برگزار شود تا حدی مفید خواهد بود، باید در این همایش ها شبهات دشمن شناسایی و رصد شده و به آن ها پاسخ داده شود.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری، افزودند: حجاب و عفاف دامنه گسترده ای داشته و تنها مخصوص بانوان نیست، بلکه مردان هم باید به آن حجاب مخصوصی که بدان سفارش شده اند، عمل کنند.

ایشان، افزودند: مساله حجاب و عفاف در ماه محرم که ماه احیای ارزش ها است مورد تاکید قرار گیرد. حجاب و عفاف یکی از نماد های کشورهای اسلامی است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، گفتند: در ترکیه و برخی از کشور های به ظاهر اسلامی گرفتار غرب زدگی شده اند اما در همین کشور ها نیز شاهد گسترش حجاب هستیم و مردم این کشورها روز به روز متوجه می شوند و به طرف معنویت می روند. این ها همه نشان از این دارد که مذهب در هر جامعه ای، خصوصا جوامع اسلامی تاثیر و اهمیت فراوانی دارد.

ایشان، خاطر نشان کردند: در کشور های اروپایی شاهد پیشرفت روز افزون آمار مسلمانان هستیم و همه این ها نشانگر رشد فرهنگی و بلوغ سیاسی مردم اروپا است و ما شاهد این هستیم که پرچم توحید در جهان رو به اهتزاز است.

حضرت آیت الله مجتهد شبستری، افزودند: دشمن ایران را ام القرای جهان اسلام می داند، چرا که اسلام از ایران به سایر نقاط جهان صادر شده است، به همین جهت به فکر خاموش کردن اسلام در ایران است و در این راه متوسل تهاجمات فرهنگی، خصوصا روی جوانان ایرانی شده است.

ایشان در خاتمه، افزودند: خدمت به جوانان و بصیرت افزایی در بین جوانان، مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است و امیدوارم که در این راه موفق و موید باشید.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله محسن مجتهد شبستری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حمیدآقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
تریبون های دانشگاه در دست عده ای اصلاح طلب تند مزاج چون اصغرزاده افتاده که دانشگاه را محلی برای تقویت کمپین سیاسی خود رده اند. افسوس و صد افسوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
ولی خدا شاهده جا داره یک تذکر به رئیس دانشگاه تبریز داده بشه که متوجه بشن دانشگاه جای تیم بازی و تیم جمع کردن نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
آقا بعد چند سال اصلاح طلب ها هم حرف واسه گفتن زیاد دارن! چرا شنفتنش براتون سخته! تابناک تو دلواپس نیستی پس ادامه بده که تو استان میتونی شاخص باشی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :