رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در حماسه ۹ دی، توطئه‌های دشمن و شبهه افکنی فتنه گران را خنثی کردند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 30 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در اجتماع مردم قزوین که به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی در میدان آزادی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ۹ دی سالروز نوسازی پیوند و تجدید میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: فتنه گران در سال ۸۸ به بهانه‌ انتخابات، نظام و انقلاب را نشانه گرفتند و به همین علت مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و مراتب وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب، شهدا و امام نشان داده و این توطئه را خنثی کردند.

وی افزود: مردم کشورمان در انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۴۰ میلیونی خود، حماسه‌ بزرگی را رقم زدند اما این حضور باشکوه به مذاق عده‌ای خوش نیامد و فتنه‌گران کام مردم را تلخ و خسارت‌های غیر قابل جبرانی به کشور و انقلاب وارد کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم قزوین که همواره مایه‌ عزت و افتخار کشور هستند، در روز ۸ دی با حضور خود فتنه‌ دشمنان را خنثی کردند.

این مسوول با بیان اینکه در جریان فتنه سال ۸۸ چهره‌ طلحه ‌و زبیرهای زمان روشن شد، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با عبور از خطوط قرمز حتی به مقدسات و امام حسین(ع) نیز توهین کرده و شعار هایی علیه امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب سر دادند اما غافل بودند که خداوند دین خود و ولی‌فقیه زمان را تنها نمی گذارد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به سوزاندن و آتش زدن پایگاه‌های بسیج توسط فتنه گران، تاکید کرد: متاسفانه با وقوع این فتنه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور زیر سوال رفت در حالی‌که بحث اقتصاد در حال ساماندهی و بستر سرمایه‌گذاری کلان در کشور فراهم شده بود.

وی اذعان کرد: آیا کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، می دانند که چه خیانتی به مردم و کشور کردند؟ در واقع دشمنان در جریان فتنه‌ طمع خود را به تغییر نظام و ایجاد چالش در سطوح بین المللی زیاد و خود را برای براندازی نظام امیدوار کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطرناک ترین فتنه را ایجاد فاصله‌ی ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم دانست و گفت: این توطئه خطرناکی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه افکنی و شایعه پراکنی است که باید نخبگان ورود پیدا کرده و روشنگری کنند.

این مسوول، نقش ویژه‌ ولی‌فقیه در مدیریت فتنه ۸۸ را یکی از دستاوردهای ۹ دی عنوان کرد و افزود: مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار