سرپرست فرمانداری بندرعباس تاکید کرد
تابناک هرمزگان_سرپرست فرمانداری بندرعباس به ضرورت تعیین تکلیف ساخت پارکینگ طبقاتی روبروی دانشگاه آزاد بندرعباس ظرف مدت یک ماه تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 28 December 2023

ضرورت تعیین تکلیف ساخت پارکینگ طبقاتی دانشگاه آزاد ظرف مدت یک ماهبه گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، حبیب بهادری در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از مسائل و مشکلات اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک کمبود پارکینگ است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد ظرف مدت یک ماه در خصوص ساخت یا عدم ساخت پارکینگ طبقاتی روبه روی دانشگاه تعیین و تکلیف کند.

بهادری ادامه داد: در راستای مشکل ترافیک خیابان دانشگاه آزاد و سهولت در رفت و آمد شهروندان طی توافقنامه ای در سال 1390 قطعه زمینی در روبه روی جهت تأمین پارکینگ به دانشگاه واگذار شد که دانشگاه نیز متعهد شد هر چه سریعتر کار ساخت این پارکینگ طبقاتی را شروع کند. اما متأسفانه تاکنون بعد از گذشت 12 سال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف این پارکینگ افزود: باید ظرف مدت یک ماه تصمیم‌گیری در خصوص این پروژه صورت گیرد که اگر قرار است ساخته شود زودتر تعیین تکلیف انجام بگیرد در غیر اینصورت این زمین مجدداً به شهرداری واگذار خواهد شد.

انتهای پیام//

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار