کد خبر: ۱۱۴۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 28 December 2023

صبح امروز و طی مراسمی، از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان، پیکر سه شهید گمنام وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و طی مراسمی، از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان، پیکر سه شهید گمنام وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سه شهید گمنام، بیان کرد: این سه پیکر براساس برنامه ریزی های انجام شده در زاهدان و مهرستان خاکسپاری خواهند شد.

سردار غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، پیکر یک شهید گمنام، یک شنبه دهم دی ماه جاری در محل دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر زاهدان (میدان مشاهیر)، پیکر شهید گمنام دیگر ۱۲ یا ۱۳ دی ماه در دهکده المپیک زاهدان و پیکر شهید دیگر چهارشنبه ۱۳ دی ماه در مهرستان خاکسپاری خواهند شد.

‌این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: شهدای گمنام افراد دلیری هستند که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سال‌ها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می‌گذرد، هیچ رد و نشونی از آنها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند. این افراد شجاع که برای شرف و ابروی کشور و خانواده‌های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار