روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی شهادت مظلومانه سردار سیدرضی موسوی‌چاشمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 26 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور پیامی شهادت مظلومانه سردار سیدرضی موسوی‌چاشمی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بزرگ‌مرد شجاع میدان دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، سرباز جانباز اسلام و ایران، سردار سرافراز مبارزه با استکبار جهانی، مجاهد گمنام و بی‌ادعا و فرزند برومند استان سمنان با تیر توطئه و خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار در خون خفت؛ ولی دل‌های داغدار ملت ایران بیدار است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا و اراده‌ای راستین پاسدار خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی خواهند بود.

بدون تردید خون پاک شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی به ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار استان سمنان و خانواده معظم این شهید والامقام اعلام می‌دارد، راه این شهید گران‌قدر و هم‌رزمانش در محور مقاومت ادامه خواهد داشت و بی‌شک سرنوشت اشغالگران قدس شریف فرجامی جز شکست و نابودی نخواهد بود.

به گزارش فارس؛ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی‌چاشمی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گران‌قدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار