هزار دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری شیراز اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 23 December 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شهدوست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در هفته حمل و نقل و ترافیک ده‌ها طرح در حوزه‌های مختلف این معاونت با اعتباری معادل ۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
او گفت: نوسازی هزار دستگاه انواع تاکسی، نصب و راه اندازی ۵۲ سامانه تصویری در شیراز، مکانیزه کردن ۱۶ پارکینگ روباز، هوشمند سازی سه پارکینگ سرپوشیده، افتتاح مجموعه خدماتی رفاهی و تعمیرگاهی رانندگان حمل و نقل بار، راه اندازه ۵ دستگاه ون ویژه معلولین و جانبازان بخشی از این طرح‌ها است.
شهردار شیراز هم در این مراسم گفت: تا سال ۱۴۰۴ برای نوسازی کامل ناوگان تاکسیرانی شیراز ۵ هزار دستگاه انواع تاکسی به ناوگان افزوده می‌شود.
اسدی گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک مهمترین حوزه شهرداری شیراز است و حدود ۵۰ درصد بودجه کل شهرداری در این حوزه هزینه می‌شود.
وی افزود: هدف ما داشتن شهری بدون ترافیک و بدون دغدغه پارکینگ برای شهروندان است و برای کمک به تسهیل رفت و آمد و کمک به حل معضل ترافیک در دهه فجر سه بزرگراه شهید استوار در جنوب شرق شیراز، بزرگراه شهید سلیمانی از شمال به غرب شیراز، و بزرگراه آیت الله رفسنجانی در ۵۵ متری حافظیه در غرب شیراز به بهره برداری می‌رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار