مدیرعامل شرکت پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان اسستان بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های خراسان‌جنوبی به سامانه هوشمند سوخت متصل شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد رضا عابدانی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی اظهارداشت: از ساعات اولیه اختلال در سیستم سامانه هوشمند سوخت جایگاه ها، کمیته بحران با حضور مدیر منطقه و مسوولان ستادی تشکیل و جلسات مستمر برگزار شد.

وی گفت: چند تیم فنی و تخصصی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی به جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان اعزام شدند و ضمن بررسی مشکل موجود برای رفع اختلال فنی به وجود آمده اقدام کردند و اکنون سوخت رسانی در جایگاه‌ها بصورت آفلاین انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌جنوبی افزود: پس از اتمام عملیات رفع اختلال فنی، در گام بعدی با توجه به پروتکل‌های ابلاغ شده کارشناسان این منطقه جایگاه‌های عرضه سوخت استان را در سیستم سامانه هوشمند سوخت قرار خواهند داد که امکان تحویل سوخت سهمیه‌ای موجود در کارت شهروندان فراهم شود.

عابدانی گفت: بیش از ۵۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت مجددا به سیستم سامانه هوشمند سوخت متصل و در حال خدمات رسانی هستند و به زودی بقیه جایگاه‌های استان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرند.

به گفته وی خراسان جنوبی دارای ۹۹ جایگاه سوخت است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار