با برگزاری انتخابات و رای مخفی اعضا، رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در سمت‌های خود ابقا شدند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 16 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، شامگاه امروز شنبه انتخابات شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور اعضا و رای مخفی در ساختمان شورا برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات به عنوان رئیس و محرم وزیری به عنوان دبیر در سمت‌های خود ابقا شدند.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کردستان در این نشست گفت: هفته گذشته انتخابات مجمع شورا برگزار شد که ۶ نفر از جوانان، ۶ نفر از بانوان و ۱۳ نفر از پیشکسوتان به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

محرم وزیری افزود: یکی از مشخصه‌های مهم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب کردستان در پنج سال اخیر، استفاده از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتحابات مهم و حائز اهمیتی در پیش‌رو داریم لذا می‌طلبد اعضای شورا همانند گذشته احساس مسوولیت کنند و مردم را به مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد دعوت کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کردستان هم در این جلسه گفت: سال‌هاست که یک حرکت سیاسی جمعی را در قالب شورای ائتلاف شروع کرده‌ایم که امروز یکی از شورا‌های قدر و دارای جایگاه در کشور است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات افزود: شورای ائتلاف کردستان فعالیت خود را محدود به انتخابات نکرده بلکه همواره فعالیت خود را در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: اساس کار ما خرد جمعی بوده است و بصورت انفرادی هیچ کاری در شورای ائتلاف انجام نشده است.

به گفته سادات، این تشکیلات در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری از هیچ تلاشی برای ایجاد شور انتخاباتی و انتخاب افراد شایسته دریغ نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اینکه همه به شورای ائتلاف نظر دارند، بیانگر وزن این تشکیلات سیاسی است و برای حفظ جایگاه آن باید همه تلاش کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار