نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: استان‌های زاگرس‌نشین می‌توانند قطب تولید گوشت قرمز در کشور باشند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 16 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، امیرقلی جعفری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسات باید مصوبات به گونه‌ای باشد که هر ۶ استان را پوشش دهد، زیرا عمده مشکلات استان‌های زاگرس‌نشین مشترک است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان‌های زاگرس‌نشین ادامه داد: منبع اصلی آب کشور از این استان‌ها سرچشمه می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ کشاورزی و دامپروری در استان‌های زاگرس‌نشین، افزود: این استان‌ها می‌توانند قطب تولید گوشت قرمز کشور و همچنین با توجه به آب و هوای سرد، این مناطق می‌توانند بزرگترین مرکز انبار محصولات کشاورزی و ایجاد سرد‌خانه‌ها باشند.

جعفری بیان کرد: توسعه گلخانه‌ها در مناطق زاگرس‌نشین می‌تواند یکی دیگر از شاخصه‌های توسعه این استان‌ها شود.

وی عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری فاقد صنایع تبدیلی است که لازم است در این خصوص موانع برطرف شود و در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این استان سرمایه‌گذاری شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان باقی‌مانده از عمر دولت سیزدهم اولویت‌بندی چهار یا پنج پیشنهاد از مجموع پیشنهاد‌های ارائه شده استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر ستاد را ضروری دانست و گفت: باید در یک زمان‌بندی مشخص اولویت‌های اصلی در دستور کار قرار بگیرد و خروجی گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار