مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران گفت: در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۹۸۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۶۰ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 03 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۹۸۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۶۰ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت گردید.

 

پرداخت ۶۹۸۸ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان مازندرانی  

وی افزود: از این تعداد ۴۴۶۲ فقره تسهیلات با مبلغ ۷۲۰ میلیارد ریال از سوی صندوق امداد ولایت و تعداد ۲۵۲۶ فقره تسهیلات با استفاده از خط اعتباری این صندوق توسط بانک‌های قرض‌الحسنه استان پرداخت گردید.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران بیان داشت: این تسهیلات در سرفصل‌های؛ کارگشایی، اشتغال و خودکفایی، مسکن ، فرهنگی و پیاده‌روی اربعین به جامعه هدف پرداخت شد.

سعادت تصریح کرد: در راستای مشارکت خَیِّرین بصورت بلاعوض جهت تامین منابع پرداخت تسهیلات در ۸ ماهه امسال ۸۴۰ میلیارد ریال بصورت قرض ماندگار به حساب این صندوق واریز گردید که با هم‌افزایی انجام شده تمامی این مبالغ جهت پرداخت تسهیلات بین نیازمندان انجام گردید.

وی با اشاره به اینکه، تمامی تسهیلات پرداختی توسط این صندوق دارای بیمه مانده بدهکار عمر می‌باشد گفت: هم اکنون ۸ خدمت این صندوق از طریق شعبه دیجیتال نیز قابل دریافت می‌باشد و کارت بانکی صندوق وصل به شبکه شتاب بانکی می‌باشد.

لازم به ذکر است: تسهیلات این صندوق تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بدون کارمزد و بالاتر از آن ۳ درصد کارمزد در کل دوره دریافت می‌گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار