فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح پیشگامان امنیت به همراه دستگاه قضایی ۲۹۹ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 02 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار کیقباد مصطفایی از اجرای طرح پیشگامان امنیت چهار همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح از هفتم آذر ماه آغاز و تا دیروز جمعه ادامه داشت که طی این چهار روز دستاورد‌های خوبی هم به همراه داشت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد هدف از اجرا‌ی این طرح را پیشگیری از وقوع جرائم خصوصا پیشگیری از جرم سرقت عنوان کرد: و گفت: طرح را با جدیت در مدت چهار روز دنبال کردیم که در جریان این طرح ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در انواع مختلف کشف و تعداد ۸۸ نفر عامل خرده فروش دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بالغ بر ۵ میلیارد تومان کالای قاچاق گفت: در همین خصوص ۸ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

سردار مصطفایی از کشف ۷۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی به همراه مقداری مهمات خبر داد و گفت: تعداد ۹۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل این سلاح‌های شکاری توقیف شدند.

سردار مصطفایی با اشاره به کشف مشروبات الکلی دست‌ساز گفت: ۴۲۳ لیتر مشروبات الکلی دست ساز از محل‌های دپو و فروشندگان تحویل شد.

وی بیان کرد: ۲۹۹ نفر از افرادی که تحت مجرم، امنیت اجتماعی را به مخاطره انداختند دستگیر شدند که دستگاه قضایی در این زمینه نهایت همکاری و همراهی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره یار و یاور پلیس در انجام ماموریت بودند، گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک که احتمال جرائم خاص ذر آن متصور است را با ۱۱۰ در میان بگذارند.

سردار مصطفایی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس در راستای تامین امنیت مردم و جامعه پاک و عاری از هرگونه ناامنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی بیان کرد: طرح پیشگامان امنیت به دفعات مختلف برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار