معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال ۱۴۱۰ هیچ خانه غیر مقاومی در روستاهای کشور نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 29 November 2023

تابناک خوزستان: مجید جودی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی اظهار کرد: از شروع دولت سیزدهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۳۸۰ هزار واحد مسکن روستایی را آغاز کرد که تاکنون ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن در کشور در دست اجرا است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: امسال با توجه به حمایت دولت و شخص رییس جمهور از موضوع مسکن روستایی، سقف وام مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

جودی عنوان کرد: همچنین این توجه دولت باعث شد تا تعداد وام‌ها نیز از ۲۰۰ هزار به ۳۵۰ هزار فقره وام برای واحدهای مسکونی روستایی افزایش یابد که این مساله می‌تواند روند رو به پیشرفت مقاوم‌سازی واحدهای روستایی کشور را سرعت ببخشد.

وی بیان کرد: با همکاری خوب سیستم بانکی در سال ۱۴۰۱ و ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در کشور بسیار مطلوب است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: اگر این اعتبارات و روند مقاوم سازی در کشور به همین شکل ادامه داشته باشد می‌توانیم این شعار که "در سال ۱۴۱۰ هیچ خانه‌ غیر مقاومی در روستاهای کشور نخواهیم داشت" را محقق کنیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار