مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: نشر معارف اهل‌بیت(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی کشور آغاز شده است که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یک جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 28 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد گفت: حرکت بی‌نظیر و عظیمی در حوزه ترویج و عملیاتی شدن معارف اهل‌بیت (ع) به ویژه امام زمان (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی کشور آغاز شده است که در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یک جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی کشور می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ادامه داد: با توجه به طراحی‌های دشمنان اسلام علیه معارف دین و انسانیت، نشر معارف اهل‌بیت (ع) در دانشگاه‌ها موجب آشنایی و الگوگیری نسل جوان با معارف مهدوی می‌شود.

وی افزود: ترویج دانش مهدوی و تبیین آن در بین جوانان، بهترین راهکار مبارزه با این توطئه‌ها و نجات نسل جوان به خصوص نخبگان جامعه و دانشگاه است.

قاسمی‌نژاد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اهتمام به این موضوع و اجرای برنامه‌های راهبردی و متناسب شاهد اثرگذاری کمی و کیفی معارف مهدوی در این واحد آموزشی است.

وی یادآور شد: بر اساس آموزه‌های دینی، مسئولیت سرپرستی و نیل به نتیجه در عصر غیبت، بر عهده امام زمان (عج) گذاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار