شهردار شهر دارالعباده یزد با بیان اینکه شهرداری یزد بسیاری از پروژه‌هایی که سالها معطل مانده بود را در جریان انداخته، گفت: یکی از این پروژه‌ها بلوار آیت الله ابوترابی است که امسال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 26 November 2023

 


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و مدیران شهرداری یزد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که در طول سال های گذشته به صورت نیمه‌تمام قرار داشت، بلوار آیت الله ابوترابی(ره) بود.
شهردار یزد عنوان کرد: خوشبختانه پروژه آیت الله ابوترابی با توجه به توافقی که با اوقاف صورت گرفت در حال حاضر مراحل پایانی خود را دنبال می‌کند.
وی گفت: پروژه ایرج افشار و پروژه فضای سبز راه‌آهن دو موضوعی است که پیگیری لازم را در ارتباط با آن انجام دادیم و از اعضای شورای شهر می‌خواهیم که به عنوان یک مطالبه این موضوع را پیگیری کنند.
محی‌الدینی تصریح کرد: در صورتی که ایرج افشار در اختیار شهرداری قرار گیرد قطعا ما تا پایان سال این بلوار را به زیر آسفالت می‌بریم و از آن بهره برداری لازم را انجام خواهیم داد.
شهردار یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این بلوار، در سال آینده تکمیل رینگ دوم شهر یزد را دنبال می کنیم تا بتوانیم در حوزه مدیریت ترافیک در سطح شهر نتایج بهتری را شاهد باشیم.
وی به پروژه اکوپارک یزد اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری یزد، این پروژه در فاز نخست با پیشرفت خوبی دنبال می‌شود و فاز نخست این پارک بسیار زیبا و تخصصی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار