استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود : دستگاه های اجرایی استان ایلام برای اجرای پروژه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام از ظرفیت بخش خصوصی باید استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 26 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید دولت سیزدهم است و از محل فروش اموال مازاد می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف را تکمیل کرد.

وی افزود : برج هنر شهر ایلام از اعتبارات محل مولدسازی اموال مازاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار با قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد تکمیل می‌شود.

بهرام نیا ادامه داد : پروژه برنج هنر شهر ایلام از جمله پروژه هایی است که نیازمند اعتبار است و قرار است با مشارکت ارشاد اسلامی و حوزه هنری تکمیل شود.

وی مطرح کرد : 710 میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی استان اختصاص داده شده است که بنا به درخواست صاحبان واحدها تولیدی راکد و داشتن شرایط تعریف شده تا سقف ۵۰ میلیارد ریال این تسهیلات تبصره( ۱۸) به متقاضیان اعطا می‌شود.

استاندار ایلام گفت : استان ایلام در حوزه درآمدهای مصوب ۴۴ درصد و در حوزه اقتصاد عملکردی هم ۷۴ درصد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته رشد داشته و عملکرد ۶ ماهه درآمدهای عمومی استان بالغ بر ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به اعتبارات مصوب ۶ ماهه ابتدای سال جاری، ۵۱.۲ درصد افزایش نشان می دهد که بعد از استان البرز رتبه دوم را در زمینه وصول منابع درآمدی در کشور دارا است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار