رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان گفت: ترخیص خودروهای رسوبی توقیف شده در پارکینگ‌های شهرستان‌های غرب استان تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 21 November 2023

به گزارش «تابناک تهران» از فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، سرهنگ ایوب وشنی زرگران روز سه شنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: شهروندان شهرستان های تابعه غرب استان تهران که خودروی آنها در سال ۱۳۹۹ و قبل از آن توقیف شده، می توانند با

مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و یا یگان توقیف کننده و با حضور مالک و یا متصرف قانونی و همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت از جمله سند مالکیت، کارت ماشین، ارائه قبض پارکینگ، خودروی خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: برابر دستورالعمل ابلاغی، خودروهای که فاقد بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان اخذ بیمه و با معرفی فرد دارای گواهینامه رانندگی مجاز، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص ترخیص خودروهای که در اجرای دستورات قضائی و یا توسط پلیس های تخصصی فراجا توقیف شده اند، گفت: براساس ابلاغیه صادره، خودروهای را که در بازه زمانی فوق و در اجرای دستورات مقامات قضائی و یا توسط پلیس های تخصصی فراجا (پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و...) توقیف شده اند پس از سیر مراحل قانونی مربوط و اثرگذاری بلامانع بودن ترخیص در سامانه از سوی پلیس تخصصی، در فرآیند ترخیص قرار خواهند گرفت.

شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت از توابع استان تهران در غرب پایتخت و همجواری کرج قرار گرفته است.

کشف کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرقدس

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهر قدس کشف و عوامل آن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از فرماندهی انتظامی غرب تهران سرهنگ غلامعلی نعمتی در خصوص این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس اخبار و اطلاعاتی در مورد فعالیت یک واحدصنفی در امر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به دست آورده و بررسی آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با شناسایی واحد صنفی در شهرستان قدس و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن، مقادیری رنگ قاچاق و غیرمجاز به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و محل پلمب و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ نعمتی تصریح کرد: همه تجهیزات و رنگ های استفاده شده در این مجموعه قاچاق و غیراستاندارد بوده و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره تعزیرات حکومتی از ادامه فعالیت این واحد متخلف و غیر مجاز جلوگیری شد.

شهرستان قدس در غرب استان تهران با جمعیت ۴۵۰ هزار نفر در محدوه کوچک، از متراکم ترین مناطق مسکونی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار