فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال وقوع سرقت‌های مهم در شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش یافته‌ است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ 20 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ نادعلی صادقی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با موضوع تشکیل کارگروه رسانه برای تعامل و رفع مسائل اجتماعی و شهری شهرستان اظهارکرد: امسال وقوع سرقت‌های مهم نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش، سرقت از منازل چهار درصد افزایش، سرقت از خودرو‌ها ۴۰ درصد کاهش، سرقت از اماکن خصوصی ۲۶ درصد کاهش و در مجموع در کل سرقت‌ها سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده و تعداد تماس‌های مردم به پلیس ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه زبان گویای مردم و پلیس هستند، خاطرنشان‌کرد: کارگروه رسانه با هدف تعامل و همکاری بین خبرنگاران و انتظامی شهرستان تشکیل شده تا موارد و موضوعات مختلف از نگاه خبرنگاران در این کارگروه‌ها مطرح و بررسی شود و سپس راهکار مناسب برای رفع آن انجام گیرد.

صادقی گفت: خودرو‌های متخلفی که از نظر پلیس ستاره‌دار شدند و تخلفات خود را تکرار کنند، به مدت سه ماه به پارکینگ خودرو‌ها منتقل خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون چندین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان اجرا شده و ۸۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سد معبر نمایشگاه اتومبیل واقع در ابتدای بلواردانشجو در گنبدکاووس ابرازکرد: این نمایشگاه باعث مزاحمت برای عابران پیاده و خودرو‌های عبوری شده بود و علیرغم تذکرات انتظامی و پلیس، اقدامی نکرد، به همین جهت این واحد صنفی پلمب شد و قرار است مکان فعالیت خود را به جای دیگری منتقل کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار