مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: برای برگزاری مسابقات چهار جانبه از آکادمی فوتبال «کیا» که زیرنظر مهدی مهدوی‌کیا اداره می‌شود برای حضور در همدان دعوت شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 19 October 2015
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: برای برگزاری مسابقات چهار جانبه از آکادمی فوتبال «کیا» که زیرنظر مهدی مهدوی‌کیا اداره می‌شود برای حضور در همدان دعوت شده است.

به گزارش مهر؛امیرحسین اسکندریان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته‌ شده است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات بدمینتون، تیراندازی، دارت و شنا ویژه آقایان و بانوان از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان است.

وی افزود: همچنین برگزاری یک دوره مسابقه چهارجانبه فوتبال با حضور آکادمی «کیا» نیز از برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان گفت: در این المپیاد ورزشی بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در رشته های فوتبال، کشتی، والیبال، دوچرخه سواری(آقایان) و والیبال و دارت(بانوان) حضور دارند که اقدامی بزرگ در این زمینه است.

اسکندریان عنوان کرد: در حال حاضر مسابقات والیبال محلات، کشتی محلات، دارت محلات و دوچرخه‌سواری محلات به پایان رسیده و تنها فوتبال محلات در حال برگزاری است و در چند هفته آینده فوتبال محلات نیز به پایان خواهد رسید و برنامه اختتامیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ورزش محلات مهم‌ترین هدف برقراری عدالت اجتماعی در تقسیم امکانات ورزشی بین محلات همدان است، بیان کرد: در ورزش محلات مردم باید در هر سطح و قشری به طور تساوی از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند و در این زمینه بالا و یا پایین‌شهر بودن به‌هیچ‌وجه ملاک نیست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به سایر اهداف ورزش محلات گفت: دوری جوانان از معضلات اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش در بین محلات همدان، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیدا کردن استعدادهای ورزشی مهم‌ترین هدف در شکل‌گیری ورزش محلات است.

اسکندریان با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته سوم گفت: تیم فوتبال شهرداری در هفته نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۴ آبان ماه در بوکان به میدان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هدف در لیگ دسته سوم صعود به دسته بالاتر است و با تمام قدرت برای این هدف خواهیم جنگید و تمامی امکانات از هر نظر برای عملی شدن این مهم فراهم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار