امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بسیج مایه عزت و افتخار و سرافرازی میهن عزیز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 17 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر ضمن دعوت نمازگزاران جمعه به تقوای الهی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفته و اظهار کرد: تشکیل بسیج از برکات و الطاف الهی است و اخلاص و ایثارگری و فتح الفتوح در طول انقلاب اسلامی توسط بسیجیان سلحشور به سرانجام رسیده و بسیج مایه عزت و افتخار و سرافرازی میهن عزیز ایران اسلامی است.

وی به انتخابات پیش رو و تعداد زیاد ثبت نام کنندگان اشاره کرده و گفت: انتخابات هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و مشارکت مردم بیشتر باشد پایه‌های امنیت و مقبولیت نظام محکم‌تر می‌شود و هر کسی در این راه قدم بردارد موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مشگین شهر بیان کرد: هرکسی در هر گروهی یک قدم مثبت برای بالابردن مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای شود به ایران قوی کمک می‌کند و هر کس برعکس آن عمل کند خائن به ملت و نظام بوده و با دشمنان همراه هست.

باوقار تاکید کرد: مسوولان برگزارکننده انتخابات در چهار فصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت سالم تلاش کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور با رقابتی سالم شاهد باشیم و از تلاش هیات‌های اجرایی و هیات نظارت در بررسی پرونده کاندیدا‌ها تشکر می‌کنیم و انتظار می‌رود وسعت نظر برای مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.

خطیب نماز جمعه فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفته و افزود: پرستاران صادقانه به بیماران خدمات رسانی می‌کنند و تحمل رنج بیمار و امنیت خاطر بیمار از ویژگی‌های بارز این قشر زحمتکش است و دولت‌مردان سعی کنند مشکلات این قشر زحمت‌کش از جمله امنیت شغلی و رفاهی آنان را فراهم کنند.

باوقار در پایان خطبه‌های نماز جمعه نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: کسانی‌که ناجوانمردانه کودکان و مردم بی‌پناه را در غزه قتل عام می‌کنند، منتظر انتقام الهی باشند و به همین منظور روز شنبه تجمع واعلام تنفر از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در شهرستان مشگین شهرصورت می‌پذیرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار