مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان خبر داد؛
تابناک هرمزگان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد:از اهداف مهم هفته کتاب خوانی ترویج ،توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سواد عمومی جامعه است.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 14 November 2023

 

برگزاری بیش از ۳۰ ویژه برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان گفت: هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان با شعار «آینده خواندنی است» در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود:از اهداف این هفته و اهداف متعالی کانون ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سواد خواندن در بین کودکان ونوجوانان و افزایش و تعمیق بخشیدن به  فعالیت های کتاب محور و مشارکت بیشتر خانواده ها ، تقویت کنشگری نوجوانان و اولیای تربیتی است.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برنامه های سی یکم دوره هفته کتاب بیان کرد : انتخاب مرکز نمونه توسعه و ترویج کتابخوانی ، معرفی و تقدیر از اعضای کتابخوان ، نشست‌های  کتابخوانی  و....  ازجمله برنامه های این هفته خواهد بود.

 پشتکوهی با توجه به عناوین روز شمار و شعارهای هفته کتاب اظهار کرد: کتاب؛کودک ،نوجوان و دانش آموزان، کتاب؛ کتابخوانی و کتابدار ، کتاب؛ترویج و کانون های مردمی، کتاب؛خانواده و نشاط اجتماعی، کتاب؛مسجد و فلسطین ، کتاب؛هنر و رسانه، ناشران و ارکان صنعت نشر، کتاب ؛ایران و آینده از عناوین هفته کتاب خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته از کتاب پرژنیوم نوشته ریحانه جعفری از انتشارات کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان با حضور مدیر کل انتشارات کانون تهران  ، نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اصحاب رسانه استان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار