معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام بیان داشت : یکی از ضروریات اربعین سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان است.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 14 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی افزود : با پیگیری‌های استاندار ایلام برنامه‌های خوبی برای اربعین سال آینده در راستای خدمات‌رسانی به زائران پیش‌بینی شده است.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز سرافراز شهید حاج "شیرعلی رحمانی"، از حضور پرشور مردم قدرشناس ایلام در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر قدردانی کرد.

هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام نیز افزود :برنامه اصلی در حوزه کمیته زیرساخت‌ برای اربعین سال آینده در نظر گرفته شده است که شامل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و کیفیت بخشی به پروژه های جدید است.

وی ادامه داد : ایجاد شهرک اربعین با ۴۳۰ هکتار در حال حال مطالعه و طرح تفصیلی است که طبق برآوردها نیازمند ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

هژبری گفت : بهبود زیرساخت‌ سایت اسکان اضطراری، بهسازی پارکینگ یک به میزان ۵۵ هکتار، اجرای سیستم پایش تصویری مسیرهای اربعین و احداث ۸۱۶ چشمه سرویس بهداشتی از جمله کارهای انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد :  تکمیل تقاطع های مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران، تکمیل پروژه های سایبان در مرز مهران، ۶خطه کردن مسیر پل زایر تا پایانه مرزی بهسازی مسیر مهران-دهلران-اندیمشک از جمله اقداماتی است که در دستور کمیته زیرساخت‌ اربعین استان ایلام قرار گرفته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار