دبیر اجرایی همایش ملی شاعران آیینی جهرم، گفت: این همایش از 19 تا 22 اسفندماه در منطقه یادمان یاس کبود جهرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷ 07 March 2015

به گفته ایوب پرندآور، این همایش با هدف رشد و ارتقای سطح کیفی شاعران منطقه جنوب کشور و با همکاری مجمع شاعران اهل بیت (علیهم السلام) و یادمان یاس کبود،‌ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 110 شاعر جوان کشور در این همایش حضور خواهند داشت، گفت: شرکت کنندگان از 8 استان کشور خواهند بود و طی مدت سه روز برگزاری این همایش، در کارگاه‌های تخصصی شرکت خواهند کرد.

پرندآور افزود: در این همایش کارگاه‌های محتوا در شعر اهل‌بیت (علیهم السلام)، مقتل شناسی، نوحه و سبک، زبان شعر، شعر جوان و شعر هیئت، با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: دکتر محمدرضا سنگری، جواد حیدری، حجت‌الاسلام رضا جعفری، حجت الاسلام محسن حنیفی، سعید بیانکی، محمدرضا رستگار، غلامرضا شکوهی، دکتر سید مهدی حسینی، مهدی امین فروغی و محمد سهرابی از اساتیدی هستند که در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی همایش شاعران آیینی جهرم، گفت: دیدار شاعران جوان با امام جمعه، یازدهمین شب شعر ملی فاطمی(س)، زیارت حضرت فضل بن موسی و سایر امامزادگان، هم‌اندیشی شاعران و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار