رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۴۶ نفر به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از تسهیلات خود اشتغالی در این شهرستان بهرمند گردیدند.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 09 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، حبیب اله قلی‌پور اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۴۶ نفر به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از تسهیلات خود اشتغالی در این شهرستان بهرمند گردیدند.

 

بهره‌مندی ۲۴۶ نفر از تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد در آمل  

وی بیان داشت: به منظور پایدارسازی مشاغل ایجاد شده و کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در فضای مجازی دو دوره کلاس آموزشی باحضور ۱۵۰ نفر از مجریان طرحهای اشتغال توسط اساتید دانشگاه برگزار گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل افزود: جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان به بانک‌های عامل و رفع موانع در جذب تسهیلات علاوه بر حضور در بانک‌ها و پیگیری موارد مربوطه، در کارگروه اشتغال فرمانداری نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

قلی‌پور گفت: برنامه ابلاغی شهرستان آمل برای سال۱۴۰۲ ایجاد ۱۱۶۰ فرصت شغلی با اعتبار ی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان از منابع جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ می‌باشد که در صورت تامین اعتبار، این تعداد فرصت شغلی محقق خواهد شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار