از ابتدای امسال دو هزارو ۲۴۰ دستگاه خودرو هنجارشکن در کهگیلویه و بویراحمد توقیف و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 08 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۲۴۰ دستگاه خودرو هنجارشکن، پلاک مخدوش، که اقدام به حرکات آکروبات، ویراژ رفتن و کورس گذاشتن کرده بودند، اعمال قانون، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: از این تعداد ۸۱۲ دستگاه مربوط به شهر یاسوج بوده‌اند.

پیوست اضافه کرد: بیشترین رانندگان خودرو‌های متخلف که متوقف و به مراجع قضایی معرفی و به پارکینگ منتقل شدند بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از خودرو‌های توقیف شده دارای خلافی ۱۲ میلیون تومانی هستند.

پیوست افزود: هر خودرویی که اقدام به ویراژ و کورس شبانه، بدون پلاک یا پلاک مخدوش باشد توسط پلیس توقیف و بلافاصله به مراجع قضایی معرفی می‌شود، تا زمان صدور دستور قضایی آزاد نمی‌شوند و همه مفاصا حساب را باید پرداخت کند.

وی ادامه داد: جریمه سرعت غیرمجاز ۱۰۰ هزار تومان و حرکت مارپیچ ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم می‌توانند با اعلام پلاک خودرو‌های هنجار شکن، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و حتی خودرو‌هایی که اقدام به حرکت ماریپچ، کورس و ویراژ در خیابان‌ها و سطح شهر‌های استان می‌کنند را از طریق شماره تلفن ۱۲۰ به پلیس گزارش دهند.

پیوست بیان کرد: بلافاصله در سامانه شماره‌گذاری پلاک این‌گونه خودرو‌های متخلف قفل می‌شود و هیچ گونه خدمات به آن‌ها ارائه نمی‌شود و صبح روز کاری مالک خودرو احضار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار