رئیس کل دادگستری استان سمنان از نحوه عملکرد دستگاه‌های متولی در موضوع توقفگاه‌های وسایل نقلیه در سراسر استان سمنان گلایه کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 06 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه تا قبل از ورود دستگاه قضائی استان سمنان به موضوع توقفگاه‌ها، هیچ ساماندهی درستی برای وسایل نقلیه مردم در پارکینگ‌ها انجام نشده و اموال مراجعان به‌صورت نادرست نگهداری شده است.

وی در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، از پارکینگ‌های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در حوزه قضایی سمنان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: حجم انبوهی از خودرو و موتورسیکلت‌های توقیف‌شده در پارکینگ‌های شهر سمنان بلاتکلیف هستند و در شرایط غیراستاندارد و مدت طولانی در آن مراکز نگهداری می‌شوند.

عبداللهی افزود: ضعف در به‌کارگیری و نحوه ارائه خدمات صحیح به مراجعان از سوی متصدیان وقت پارکینگ‌ها به‌وضوح مشاهده می‌شود و انتظار می‌رفت نهاد‌های مسؤول در انجام وظایف خود مثمر عمل می‌کردند.

وی ادامه داد: مسؤولان و متولیان مربوطه باید نسبت به اموال مردم حساس باشند و با جدیت لازم در تعیین تکلیف وسایل نقلیه و ساماندهی پارکینگ‌ها اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دستگاه قضائی استان سمنان نسبت به حفظ و نگهداری دارایی‌های مردم حساس است و با ورود قانونی و اعطای مهلت برای ساماندهی وضع موجود در آن مراکز گام برداشته و در صورت عدم اجرای تصمیمات اتخاذشده، برخورد قانونی را با افراد مربوطه اعمال می‌کند.

عبداللهی با اشاره به اینکه در انجام تکالیف رعایت سرعت، دقت و صحت بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد مشغله زیاد یا کمبود امکانات و وقت کافی باعث رخوت و سستی شود و لازم است در چارچوب قانون خدمت‌رسانی مناسبی به مردم صورت گیرد.

در این بازدیدها، دادستان مرکز استان، رئیس پلیس راهور استان، شهردار سمنان، مدیران اجرایی استانی در نهاد‌های مربوطه اعم از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، پایش و توسعه تعاون فراجا در استان و مسؤولان اجرایی، انتظامی و راهور شهرستان، رئیس کل دادگستری استان سمنان را همراهی کردند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار