معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای 29 کاروان سلامت و 23 پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 06 November 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احمد لجه اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 29 کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتربرخوردار، روستایی و... به اجرا درامد که که  به بیش از 3500 نفر خدمات ارائه شد .
 
معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد با اشاره به جزئیات خدمت رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان بسته‌ های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و... تهیه و تامین و با کمک داوطلبین جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوارهای کمتر برخوردار توزیع شد.
 
لجه از بهره مندی 3538 نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را 4 میلیارد و 112 میلیون ریال اعلام کرد.
 
معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت : 23 پروژه داوطلبی محرومیت زدا مشترک با داوطلبان و تشکل های مردم نهاد در استان اجرا شد که 7281 نفر از این پروزه‌های داوطلبی خدمات گرفته و ارزش ریالی خدمات ارائه شده 16 میلیارد و 160 میلیون و 900 هزار ریال میباشد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه این خدمات با مشارکت بیش از 500 نفر داوطلب هلال احمر استان اجرا شده است عنوان کرد :  تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی دقیق از همه ظرفیتهای داوطلبان به بهترین صورت استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار